Barátokkal összeülve mindig jólesik legurítani egy üveg sört. Általában minden baráti közösségnek megvannak a kedvenc márkái, azonban a nyári melegebb estéken, a napi vagy heti munkát követően, a Coors Light üdítően hat mindenkire, hiszen ez a sör maga a palackba zárt frissesség.
A csupán 1978-tól gyártott sör az Egyesült Államokban a ranglista második helyén áll, a sörfogyasztás és eladás tekintetében, a világon pedig a kilencediken. Évente 25 millió hordó Coors Light sört adnak el szerte a világon. Érdekessége, hogy fagypont alatt érlelik, majd ugyancsak hidegen szűrik le és palackozzák.
Ezek a tényezők mind a színére, mind pedig a az ízére hatással vannak. A Coors Light az Egyesült Államokban több sportesemény támogatójaként van nyilvántartva, ugyanis a Nascar hivatalos sörmárkája és a NHL hivatalos támogatója. Az egyik reklámkampányában Jean Claude van Damme, a híres belga színész is szerepel. Nemrégiben a Coors Light vezetősége bejelentette, hogy terjeszkedni szeretnének, mégpedig az ázsiai piacon.