Ma már annyi ötletesnél-ötletesebb hirdetési lehetőség létezik, hogy igazán nem nehéz a megrendelőknek kiválasztani azt, amit szeretnének.
Inkább a bőség zavarával találkoznak szembe, ami legalább annyi gondot okoz. Az mindenképp fontos, hogy a cégen belül az ezzel megbízott emberek, kellő időt szenteljenek a válogatásnak. Körültekintően kell megtervezni, hogy az üzleti partnereknek a leginkább megfelelő reklámajándékok kerüljenek a rendelési kosárba.
Fel kell mérni, hogy kinek mi volna a legjobb, vagy ha ez nem megy, akkor különféle árkategóriából kell válogatni. Igazából senkinek sincs szüksége a huszonnyolcadik tollra, de ha mégis ezt kapja, akkor legalább jó minőséget képviseljen vagy legyen benne valami egyedi.
Ilyen esetben, amikor figyelmesség is van a tömegesen osztogatott reklámajándékok mögött, okozhatnak örömet és ezzel elérhető a kívánt hatás. A csak mechanikusan találomra válogatott és szétosztogatott reklámajándékok személytelenek, ez pedig senkinek sem jó. Ilyenkor lesz kidobott pénz az a típusú hirdetés.